Ring till julafton

Hoppas ni som läser har haft en skön helg, trots det trista novembervädret.
Det har i alla fall jag haft.

Här är kanske några som läser bloggen som går i funderingar att ge bort en egen personlig ring i julklapp, eller varför inte ge sig själv en liten klapp?
Jag har fått ett par förfrågningar om ringar skulle hinna fram till julen.
Det ska absolut inte vara några problem om man beställer i god tid.
Vad är då god tid? Jag skulle säga att allt innan den 10 december ska inte vara några problem.
När det vankas juletider så har ju väldigt många, väldigt mycket att göra, och så även posten.
Det är mycket möjligt att de hinner fram i alla fall även om det är efter den 10oende, men för att vara på den säkra sidan så lägg gärna en beställning innan dess.

Här kommer lite tips på saker man kan stansa in på sin ring, för er som har idétorka.
  • Sitt/sina barns namn
  • Ett datum (födelse, förlovning etc)
  • Utryck (så som Idol-Calle skrev på sin ring "Om skorna håller")
  • Kärleksförklaringar
  • Ord på andra språk (Hope, Faith etc)
  • Något personligt
Hoppas jag har kunnat ge någon några tankar här så hörs vi snart igen..

Ta hand om er!

/Anton



Kommentarer
Postat av: Ida

Hur mycket kostar en ring?

2009-11-27 @ 11:23:18
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/
Postat av: Anton

En ring kostar 700:-



2009-11-27 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0