Premiärinlägg!

Efter en tid har jag nu äntligen tagit tag i saker och ting och ordnat en blogg.
Ett bra ställe för att folk ska kunna se vad jag håller på med för något.
Kort kan man säga att jag stansar (slår ner bokstäver och tecken) i silverringar efter ditt önskemål.
Jag hade tänkt berätta och visa lite mer hur det går till i senare inlägg.
Det kommer även att komma upp bilder på färdiga ringar såklart!

Just nu tyckte jag att en blogg var ett bra ställe att börja på, men målet är att sedan ha en hemsida som man kan beställa ringarna direkt ifrån. Men det går självklart bra att maila mig om man skulle vara intresserad av en egen personlig ring. Har du frågor om priser, om jag har just din ringstorlek i lager, eller kanske några andra funderingar? släng in en kommentar här nedan så ska jag svara så snabbt jag kan.

Vem är då jag? Mitt namn är Anton Sandgren, jag är 20 år och är bosatt i Kristianstad.
Fotboll, mina vänner, musik, flickvän och familj är mina centrala delar i livet.

För tillfället är detta projekt på en hobbynivå, men inte omöjligt att det är något jag vill utveckla i framtiden till något större.

Detta får vara allt för denna gången.

Ta hand om er!

/Anton








Kommentarer
Postat av: malin

hej! jättefina ringar verkligen! skulle vilja beställa hundratals! Tycker verkligen att du ska fortsätta med detta, och verkligen satsa! det skulle gå jättebra för dig, för de är otroligt fina! :)

2009-11-22 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0