Hur man beställer en ring


1: Skicka ett mail till mig och berätta vad man vill ha för storlek, samt vad det ska stå på ringen.

2: Jag kommer så fort jag har läst mailet att skicka tillbaka och svara på om jag har storleken hemma, sen om din personliga text kommer att få plats på ringen. Om texten får plats samt jag har storleken hemma, så skickar jag med mitt kontonummer i mailet.

3. Direkt när jag ser pengarna på kontot så skickar jag ett mail till dig och bekräftar att pengar kommit in. Sen sätter jag igång och gör din ring, det tar max två dagar att få den färdig. (Den svarta "färgen" som är i ringen är svartoxid och det måste ligga över en natt för att de ska bränna in ordentligt i ringen. Det är därför det kommer ta två dagar.)

4. När ringen är klar så kommer jag direkt att skicka den i ett brev på posten. Jag kommer skicka brevet som ett rekomenderat-brev samt med mottagningsbevis. Rekomenderat brev innebär att jag kan vara säker på att brevet kommer fram till just dig, så det inte blir något strul med att ringar försvinner på posten. Mottagningsbeviset är ett bevis på att du som ska ha ringen har hämtat ut den, så jag vet att den kommer fram. Leveranstiden kommer att vara en dag, var i sverige man än bor! (under förutsättningar att det är en vardag). Detta innebär att det tillkommer en kostnad på 66:-.


Från beställning till att du hämtar ut ringen på posten bör inte ta mer än 5 arbetsdagar.


Har ni några frågor eller funderingar? Skicka gärna ett mail eller lägg en kommentar!

/Anton


Kommentarer
Postat av: v-åsFlikka

hur vet man att du kommer skicka ringer , du kanske lurar?

2009-11-22 @ 11:05:04
Postat av: Elin

Va duktig du är! jättefina smycken. Vad kostar en ring?

2009-12-04 @ 12:04:47
Postat av: Hanna

Ja vad kostar en ring i tjejstorlek?

2009-12-11 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0