En av mina ringar får TV-tid ikväll!

Glömde att nämna att ikväll gör en av mina ringar premiär på tv.
På bästa sändingstid dessutom!
För den som följer Idol 2009 kan jag berätta att Calle Kristiansson aka. "Idol-Calle" bär en ring som jag har gjort i kvällens program. Ska bli spännande att se, och det gäller att plocka fram sin bästa syn ikväll tror jag, haha.
Som vanligt tror jag att han gör ett sjukt bra framträdande.

Här är en bild på mig och Calle, jag i orginalversion och Calle i pappers/kartongs-version.

 


/Anton


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Ville bara höra hur mycket du tar för en ring med text ungefär? :)

2009-11-17 @ 14:54:47
Postat av: Frida

Hejsan!

Du är riktigt duktig på det du gör framstår det som, dina ringar i inlägget nedan var förjävligt snygga!

Vad tar du för ringar ungefär?

Tacksam för svar!

2009-11-17 @ 15:35:55
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: Anton

Hej!

Först och främst måste jag säga att det är väldigt kul att läsa att ni gillade mina ringar.

Jag tar 700:- för en ring med stansning (trycket på ringen).

Jag har en lite bredare ring hemma just nu, och den är redigt snygg faktiskt! Ska försöka slänga upp en bild på hur den ser ut ikväll. Annars kan ni kolla på Calles idol-blogg (http://calle.idol.tv4.se) ungefär hur den ser ut.



/Anton



2009-11-17 @ 16:44:39
URL: http://soliddesign.blogg.se/
Postat av: Sara.

Hej, ruggit fina ringar!

Jag har en fråga om hur lång tid det tar att få ringen om man beställer en:)? Hinner den till Julen måntro:)?

2009-11-17 @ 17:20:29
Postat av: Cornelia

Ser riktigt häftigt ut! Är också nyfiken på hur lång tid det tar att göra en ring, ifall man skulle vara intresserad av att beställa en? :)

2009-11-17 @ 19:19:37
Postat av: Celicia

Hej, jag undrar vad buskapet som står på Calles ring betyder, "Om skorna håller"?

2009-12-06 @ 20:40:03
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0