Mitt senaste hantverk

Jag lovade er att att visa hur min senaste ring kom till, här har ni resultatet gott folk!













"Hope" tyckte jag var ett bra ord att stansa in. Det står för så mycket, olika från person till person. Som någon vis människa sa "hoppet är det sista som överger människan", och det var det jag ville förmedla med denna ring.

Måste bara säga också att jag tackar för all respons jag får i form av kommentarer och mail , det är verkligen kul!
Hoppas ni får en bra helg nu och ta hand om er.

/Anton



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Riktigt tuffa ringar må jag säga, och orginella!

Jag undrar om 2 st ringar hinner bli klara till jul?

MVH

2009-11-22 @ 12:43:48
Postat av: Anton

Hej Lina!

Tack så mycket, alltid kul med bra respons.

Två ringar ska absolut hinna bli klara till jul, bara jag har storlekarna hemma i lager. Mitt förslag är att du mailar mig vilka storlekar du hade tänkt dig så ska jag kolla upp det till dig.

Ha de bra!

2009-11-23 @ 15:20:01
URL: http://soliddesign.blogg.se/
Postat av: ida

Hejsan! Måste bara säga att ringarna är riktigt snygga!! :)

En sån ska jag verkligen önska mig i jul=)

2009-11-25 @ 19:32:06
Postat av: Sofie

Hej!

Skitsnygga ringar. Skulle jag vilja ha! :)

två frågor.

1. Hur tar man på bästa sätt reda på sin ringstorlek?

2. Vad kostar det, på ett ungefär?

2009-11-27 @ 01:00:23
Postat av: victoria

Hej! måste bara fråga om du gör ringen själv från början eller importerar du den? Hur får du det svart i de stansade bokstäverna?

2009-11-28 @ 23:03:31
Postat av: Joanna

Supersnyggt! går det att beställa här via hemsidan eller?

2009-11-30 @ 20:19:50
URL: http://joannalodell.blogg.se/
Postat av: Anton

Hej Joanna!

Skicka ett mail till mig om du är intresserad av att beställa samt vad du vill beställa så ska jag förklara hur det går till :)

2009-12-01 @ 21:43:02
URL: http://soliddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0