Snart bär det av...

....till Stockholm och Globen!
Självklart missar jag inte när min vän Calle står i final i "Sveriges största musiktävling", som Peter Jihde brukar säga.
Vi är ett glatt gäng från hembyn Öllsjö i Kristianstad som ger oss av mot storstaden i en minibuss, ska bli riktigt roligt! Förhoppningsvis så ser ni också vår banderoll som vi har ordnat..den är i alla fall 5 m lång, så jag tycker nog den ska synas på TV. Vad det står på den får ni allt se imorgon,jag kan ju hinta om att det har något med hans låtval att göra i alla fall :) Ni som läser får gärna kommentera om ni har sett den på TV imorgon, hade varit kul att veta!

Jag har ju såklart inte lyckats få med mig kameran i veckan, har helt och hållet glömt bort det. Skärpning på mig!
Nästa vecka så får det faktiskt bli ändring på det, då SKA jag komma ihåg det.


Bjuder på en bild på mig och Calle inför Skattjakten-08, jag i rastafari utstyrsel och Calle som en ost!






/Anton



Kommentarer
Postat av: B

Otroligt vackra ringar!

Du kan räkna med mig när jag fått in lite mer pengar på kontot :) & klurat ut något personligt.



Enjoy the big city!!

2009-12-11 @ 19:02:14
URL: http://belloh.blogg.e
Postat av: Cizzi

Cool banderoll till Calle!!!

2009-12-11 @ 20:54:32
URL: http://schlagertoken.blogg.se/
Postat av: Helen

Jadå, ni syntes väl. =)

Nu håller vi tummarna!

2009-12-11 @ 22:20:15
Postat av: Malin

Jag är mäkta imponerad av det alster jag sett! Fick för mig att kika in på Calles blogg och läste om ringen, kände mig tvungen att kika in här. Skulle jag någon gång i mitt liv bosätta mig ner mot Kristianstad så tänker jag tvångspraktisera hos dig, smyckestillverkning av detta slag skulle vara skitkul att prova på! Fortsätt, känns som att detta kommer kunna bli någonting stort. :) Och förresten, jag såg bara snabbgenomgångarna av framträdandena på Idol, men nog skymtade jag en stor brun(?) banderoll om att Calle visst är sexig. Tror nästan att det var bland det första jag såg?



Jaja, nu har jag skrivit en halv roman och lite till. Lycka till med allt n_n

2009-12-13 @ 01:45:23
URL: http://bortbytingen.wordpress.com
Postat av: Lotta

Hej Anton! Var det ni som satt alldeles ovanför Calles soffa? För i så fall så satt jag på samma rad som ni :-) Superfin banderoll!!! Det syntes att Calle blev glad! Visst var det en häftig kväll? Jag hade så jäkla skoj, hoppas ni också hade det.

Sen vill jag bara säga att du gör grymt snygga ringar! En sån skulle pryda mitt finger ;-) Ha det gott! /Lotta

2009-12-16 @ 08:05:57
Postat av: Anton

Hej Lotta!

Ja det var vi som satt ovanför Calles soffa, ja banderollen blev bra :) Ja det var helt klart en rolig kväll, synd han inte vann men det har ju gått bra ändå :) Tack!, alltid kul när någon gillar det jag gör. Det är bara maila mig om du skulle vilja ha en egen ring. Ha det fint!

2009-12-16 @ 10:29:44
URL: http://soliddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0