Idol & efterfest

Vi hade förbannat kul i Stockholm, det var ett galet tryck i Globen också under finalen.
Och vilka framträdande vi fick se! Hur ska man ens kunna skilja på två stycken så duktiga artister?
Erik drog ju tillslut det längsta strået i alla fall, värdig vinnare helt klart, men jag tycker faktiskt Calle var vassare i finalen! Men man är kanske partisk :)

Efterfesten med alla idolerna och diverse "mediaprofiler" efter finalen var också riktigt rolig!

En bild på mig, Calle & Camilla (Calles mamma) inne på efterfesten.





Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle fota mina hantverk jag har gjort i veckan, men jag har inte lyckats få tag i någon bra kamera. Men jag lovar att jag jobbar på det!


Ta hand om er !


/Anton





Kommentarer
Postat av: mimmi

CALLE DREGLA

2009-12-23 @ 17:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0