December

Regn och blåst här i Skåne, precis som alltid i December månad!
För nu har vi ju faktiskt raskt tagit oss in i årets sista månad,
denna hösten har gått i ett tycker jag.
Skönt att vi trots allt går mot ljusare tider även om vi är "mitt i mörkret" just nu, men jag är väl optimist.

December månad betyder också mycket jobb för mig, vilket jag tycker är roligt såklart.
Jag känner mig väldigt stolt att ni tycker om mina hantverk jag gör, det är fantastiskt kul & smickrande för mig att få göra era personliga smycken som ni ska ge bort till någon nära i julklapp.

Ta hand om er!

/Anton

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är ju grym på att göra ringar! Du har inte tänkt ha en tävling eller nåt nån gång där man kan vinna en!? :)

2009-12-02 @ 18:08:28
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: michelle

vad kan en ring ungefär kosta?:)

2009-12-04 @ 23:37:49
Postat av: Olivia

Så grymt snygga ringar! Enkelt och snyggt! Blir otroligt sugen på att införskaffa en.. dock lite för dyr för mig.. snopet. Vi får väl se.. iallafall, fortsätt med det där grymma jobbet!

2009-12-05 @ 00:13:41
Postat av: Anna

Grymt snygga ringar!! Men varför så dyra? Skulle uppskatta om du svarade på det ;)

2009-12-05 @ 00:24:21
Postat av: Otto

Vad kostar en ring?;D

2009-12-05 @ 19:42:26
URL: http://notfjors.blogg.se/
Postat av: Anton

Otroligt kul att läsa att ni gillar mina ringar!

Angående priset (700:-/ring) så tycker jag faktiskt inte att det är dyrt. Du får en personlig ring, ingen annan i världen har en likadan. Det är mycket jobb och kärlek bakom varje ring jag gör och det är ju faktiskt ett hantverk. Till skillnad från dagens samhälle som består till 98% av fabriks & massproducerade grejor.

2009-12-06 @ 15:24:20
URL: http://soliddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0