Äntligen!

Har nu fått hem fler storlekar i mina breda silverringar, så nu ska alla storlekar mellan 16-22 (diametern) finnas igen!

Idag har jag jobbat lite i verkstaden med stansning av ett par ringar. Ska fortsätta imorgon och förhoppningsvis får jag med mig kameran dit, så jag kan ta lite bilder på mina verk.
Men jag kommer inte skriva ut några namn här vem ringarna är till, för jag vet att de är julklappar, och det hade ju varit förargligt om jag lyckats avslöja det.
Men någon bild ska det nog bli i alla fall!

Jag har fått frågan vad "Om skorna håller.." betyder, som står på "Idol-Calles" ring.
Det är lite internt mellan mig och Calle men det betyder ungefär "Om det vill sig väl" eller "Om det går vägen".
Sen får ni fantisera ut resten själva ;)


/Anton

Kommentarer
Postat av: Kim

Hejsan!



Tänkte höra lite kort med dig om det skulle gå att få en ring som det står Kim ♥ Jimmie och 220807 på?

Och hur mycket priset kommer bli på det isf inklusive frakt :)

Är det äkta?



Ha en bra dag!



mvh

Kim



2009-12-08 @ 14:36:20
URL: http://kiimjansson.blogg.se/
Postat av: Anton

Hej Kim,

Det går absolut att ordna, priset blir 766:- inklusive frakt. 700:- för ringen och 66:- för frakten. Det är självklart äkta silver.



2009-12-09 @ 12:46:51
URL: http://soliddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0